Skorzystaj z najlepszej oferty.
Zostaw swój numer telefonu.
Oddzwonimy.

Jakość usług

 

Parametry usług Jakość usług stacjonarnej w I połowie 2019 Parametry wskaźnika Opis wskaźnika
Jakość obsługi klienta
Wskaźnik średniego czasu oczekiwania na połączenie z personelem ≤ 60 Wskaźnik wyliczany jest jako średni czas oczekiwania na połączenie:
* od momentu wybrania opcji połączenia z konsultantem do odebrania tego połączenia przez konsultanta (dla operatorów z systemami IVR);
* od momentu zestawienia połączenia do momentu odebrania połączenia przez konsultanta (dla operatorów z liniami obsługowymi, tj. bez IVR);
Poprawność faktur >97,5% Wskaźnik wyliczany jest jako liczba faktur nieskorygowanych w stosunku do liczby wszystkich faktur za usługi telekomunikacyjne wystawionych w danym okresie sprawozdawczym, z uwzględnieniem wszystkich faktur korygujących.
Jakość połączeń głosowych
Skuteczność połączeń >98%
Wskaźnik liczby wywołań od i do numerów znajdujących się w sieci danego operatora, które spowodowały zestawienie żądanego połączenia, w stosunku do liczby wszystkich badanych wywołań w danym okresie sprawozdawczym.
Jakość Internetu (prędkość transmisji danych i opóźnienie pakietów danych)
Przeglądanie stron WWW >90% Wskaźnik prędkości transmisji danych wyliczany jest jako stosunek ilości przesłanych danych do czasu trwania interwału czasowego. Prędkość transmisji danych można interpretować jako średnią prędkość z jaką dane mogą być wysyłane lub odbierane przy użyciu danego łącza.

Wskaźnik opóźnienia pakietów – różnica między czasem wysyłania pakietu z sondy pomiarowej, a czasem odebrania pakietu z odpowiedzią przez sondę pomiarową. Wynik wyliczony jest jako średnia arytmetyczna z cyklu pomiarowego.

Oglądanie wideo SD >90%
Oglądanie wideo HD >90%
Rozmowy wideo HD >90%
Usługi telefoniczne VoIP >90%
Usługi Multiroom (3x wideo HD) >90%
Gry sieciowe – czasu rzeczywistego >90%
Gry sieciowe – pozostałe (planszowe itp.) >90%

Więcej informacji o projekcie UKE pod adresem:
https://archiwum.uke.gov.pl/nie-tylko-cena-przejrzyste-wskazniki-jakosci-uslug-13191

Informacje na temat zasad obliczania wskaźników znajdujących się w dokumentacji UKE:
https://archiwum.uke.gov.pl/raport-koncowy-memorandum-jakosci-13373