Skorzystaj z najlepszej oferty.
Zostaw swój numer telefonu.
Oddzwonimy.

    Infolinia
    61 223 11 11

    Jakość usług

     

    Parametry usług Jakość usług stacjonarnej w I połowie 2019 Parametry wskaźnika Opis wskaźnika
    Jakość obsługi klienta
    Wskaźnik średniego czasu oczekiwania na połączenie z personelem ≤ 60 Wskaźnik wyliczany jest jako średni czas oczekiwania na połączenie:
    * od momentu wybrania opcji połączenia z konsultantem do odebrania tego połączenia przez konsultanta (dla operatorów z systemami IVR);
    * od momentu zestawienia połączenia do momentu odebrania połączenia przez konsultanta (dla operatorów z liniami obsługowymi, tj. bez IVR);
    Poprawność faktur >97,5% Wskaźnik wyliczany jest jako liczba faktur nieskorygowanych w stosunku do liczby wszystkich faktur za usługi telekomunikacyjne wystawionych w danym okresie sprawozdawczym, z uwzględnieniem wszystkich faktur korygujących.
    Jakość połączeń głosowych
    Skuteczność połączeń >98%
    Wskaźnik liczby wywołań od i do numerów znajdujących się w sieci danego operatora, które spowodowały zestawienie żądanego połączenia, w stosunku do liczby wszystkich badanych wywołań w danym okresie sprawozdawczym.
    Jakość Internetu (prędkość transmisji danych i opóźnienie pakietów danych)
    Przeglądanie stron WWW >90% Wskaźnik prędkości transmisji danych wyliczany jest jako stosunek ilości przesłanych danych do czasu trwania interwału czasowego. Prędkość transmisji danych można interpretować jako średnią prędkość z jaką dane mogą być wysyłane lub odbierane przy użyciu danego łącza.

    Wskaźnik opóźnienia pakietów – różnica między czasem wysyłania pakietu z sondy pomiarowej, a czasem odebrania pakietu z odpowiedzią przez sondę pomiarową. Wynik wyliczony jest jako średnia arytmetyczna z cyklu pomiarowego.

    Oglądanie wideo SD >90%
    Oglądanie wideo HD >90%
    Rozmowy wideo HD >90%
    Usługi telefoniczne VoIP >90%
    Usługi Multiroom (3x wideo HD) >90%
    Gry sieciowe – czasu rzeczywistego >90%
    Gry sieciowe – pozostałe (planszowe itp.) >90%

    Więcej informacji o projekcie UKE pod adresem:
    https://archiwum.uke.gov.pl/nie-tylko-cena-przejrzyste-wskazniki-jakosci-uslug-13191

    Informacje na temat zasad obliczania wskaźników znajdujących się w dokumentacji UKE:
    https://archiwum.uke.gov.pl/raport-koncowy-memorandum-jakosci-13373