Skorzystaj z najlepszej oferty.
Zostaw swój numer telefonu.
Oddzwonimy.

Sugerowana godzina kontaktu
Infolinia
61 223 11 11

Poszukujemy pracownika wsparcia technicznego (Helpdesk).

 

 

Podstawowe zadania:
• świadczenie pomocy telefonicznej oraz mailowej w zakresie rozwiązywania problemów technicznych klientów usług telekomunikacyjnych,
• monitorowanie sprawności działania sieci telekomunikacyjnej za pomocą udostępnionych narzędzi informatycznych,
• prowadzenie dokumentacji zgłoszeń serwisowych,
• konfiguracja i weryfikacja stanu technicznego urządzeń klienckich,
• raportowanie zaobserwowanych zdarzeń w działaniu sieci.

Wymagania:
• bardzo dobra znajomość obsługi komputera,
• dobra znajomość systemów operacyjnych (środowisko Windows),
• dobra znajomość zagadnień związanych z sieciami komputerowymi,
• komunikatywność,
• samodzielność i sumienność w wykonywaniu powierzonych obowiązków,
• umiejętność pracy w zespole.

Mile widziane:
• wykształcenie techniczne (informatyczne),
• znajomość języka angielskiego,
• doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.

Oferujemy:
• zatrudnienie stacjonarne w Gnieźnie w formie umowy o pracę (pełen etat),
• wynagrodzenie od 2800,00 brutto, w zależności od posiadanych kompetencji,
• praca w systemie zmianowym (z możliwością pracy zdalnej),
• dostęp do nowoczesnych technologii.

Aplikacje prosimy przesyłać na: praca@satpol.pl

Prosimy o załączenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).”